Frydenlundsvej 30, bygning E
2950 Vedbæk

Arrangementer

Har du lyst til at deltage i vores forskellige arrangementer kan du finde datoerne her. I juni/august holder vi vores store aktivitetsweekend med 80-90 deltagere, hvor vi også afholder vores årlige generalforsamling.  Vi mødes for at cykle, for at lære at sejle i kajak, tilbringer en hel dag på hesteryg eller deltager i Rehab messen i Bellacentret.

HEALTH & REHAB SCANDINAVIA - MESSEN FOR HJÆPEMIDLER OG VELFÆRDSTEKNOLOGI DEN 12.-14. MAJ 2020 i KØBENHAVN

Messen bliver afholdt hvert andet år i Bella Center i København. I 2018 havde vi en stand på messen, der blev godt besøgt af sagsbehandlere, amputerede, studerende, bandagister samt mange andre. Har du lyst til at være med til at sætte fokus på Amputationsforeningen og udbrede kendskabet til amputationer, og møde andre, er det en god mulighed at melde dig som frivillighed her.

Læs mere om REHAB MESSEN

ROYAL RUN DEN 1. JUNI 2020 i KØBENHAVN

I 2019 deltog vi for første gang i Royal Run, hvilket var en stor og god oplevelse for alle. Med særlig tilladelse gik eller cyklede 18 amputerede milen på Christianiacykler, memovers og almindelige cykler. Vi glæder os til at være med igen.

Læs mere om Royal Run

KURSUS FOR KONTAKTPERSONER/AMBASSADØRER PÅ EGMONT HØJSKOLEN DEN 12.-14. JUNI 2020

Alle vores kontaktpersoner og ambassadører inviteres til et weekendkursus på Egmont Højskolen med undervisning i blandt andet kommunikationsteknikker, kriseteori og at være god til at lytte.

AKTIVITETSWEEKEND FOR BØRN OG VOKSNE PÅ SLETTEN DEN 7.-9. AUGUST 2020

Vores store årlige aktivitetsweekend holdes midt i den smukkeste natur ned til Julsø i Ry. Her er plads til børn og voksne, til de meget aktive og til dem, der vil nyde naturen og møde ligesindede. Vi har altid planlagt en masse aktiviteter du kan deltage i, men vi sørger også for hængekøjer, vildmarksbad og sauna.