Kontaktpersoner

Rundt om i landet har vi efterhånden en del kontaktpersoner med forskellig baggrund og amputation. Fælles for alle er, at de selv har været igennem en amputation, og ved, hvilke udfordringer der følger med. For at klæde vores kontaktpersoner bedst på til at møde dig som nyamputeret, holder vi jævnligt undervisningskurser.

Har du brug for at tale med en kontaktperson er du velkommen til at tage direkte kontakt til den enkelte. Du er også meget velkommen til at skrive til marianne@amputationsforeningen.dk, hvis vi skal hjælpe med at finde en kontaktperson, du matcher med.

Marianne Palm

Lårbensamputeret Marianne har kompetencer indenfor lovgivning for amputerede, proteseansøgninger, kommunikation og rådgivning vedr. PTSD (posttraumatisk stress disorder). Marianne bruger fritiden på at danse, svømme og ror i ergometer, men arbejder ellers fuldtid i eget firma Bor i Svogerslev Email.: marianne@amputationsforeningen.dk

Lotte

Underbensamputeret i marts 2015 på grund af knoglekræft Lotte er god til at lytte, har empati og et positivt sind. Hun er mobil, aktiv og arbejder til daglig i et forsikringsselskab og er også tillidsrepræsentant. Tror på Pippis vise ord: "Det har jeg aldrig prøvet før, så selvfølgelig kan jeg det​". Bor i Kgs. Lyngby, Nordsjælland. Tlf.: E-mail.: lotte-kathrine@hotmail.com