Frydenlundsvej 30, bygning E

Vilkår for medlemsskab

Betingelser for medlemskab af Amputationsforeningen

Sådan fungerer dit medlemskab

Medlemskab af Amputationsforeningen betales ved indmelding og gælder for et år af gangen. Der er tale om et løbende medlemskab, der skal betales hvert år. Din indmeldelse træder i kraft, når du har tilmeldt dig og betalt dit kontingent.

Varsling om ændringer i kontingentsatsen vil ske på www.amputationsforeningen.dk, i facebook-gruppen ”Aktive Amputerede i Danmark” og/eller i særskilt e-mail.

Betaling

Betaling skal ske via indmeldelsesformularen under ”Bliv medlem!” på www.amputationsforeningen.dk, hvor medlemmets kortoplysninger indtastes.

Udebliver betalingen pålægges der rykkergebyr maksimalt efter den enhver tid gældende rentelov.

Fortrydelsesret

Du kan efter Forbrugeraftaleloven uden begrundelse fortryde den indgåede aftale inden for 14 dage. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dato, hvor du har indmeldt dig. Ønsker du at fortryde, skal du underrette os om, at du har fortrudt aftalen. Du kan først fortryde den indgåede aftale ved at sende en mail til info@amputationsforeningen.dk

Behandling af personoplysninger

Personoplysninger behandles fortroligt og lagres hos Amputationsforeningens kontingentudbyder Iteras, under sikre forhold i overensstemmelse med gældende lovgivning. Du kan til enhver få indsigt i disse oplysninger ved at kontakte Amputationsforeningen på info@amputationsforeningen.dk

Ændring af dine oplysninger og medlemskab

Du foretager selv ændringer i forbindelse med f.eks. ny mail eller nye kontaktoplysninger via selvbetjeningsfunktionen. Har du ikke har oplyst din aktuelle mail-adresse kan du ikke modtage betalingsopkrævningen og dit medlemskab stopper.

Du kan til enhver tid opsige dit medlemskab ved at kontakte Amputationsforeningen pr. mail på info@amputationsforeningen.dk.

Manglende betaling betragtes ikke som opsigelse.

Kontakt

Du kan kontakte Amputationsforeningen på info@amputationsforeningen.dk, Amputationsforeningen, Frydenlundsvej 30, Bygning E, 2950 Vedbæk.

CVR-nr. 35310096